lørdag den 29. december 2012

Julen er ovre....

Ja igår fik vi pakket alle juletingene ned, der er ryddet op og vi er klar til det nye år. Idag har vi været en tur i Horsens for at se på tv møbel til Maja...det er ikke nemt, så vi kørte uden at blive meget klogere!!
Jeg må hellere lige fortælle hvordan det gik med jule anden...den blev så god:-)
Når man steget anden ved 100g i 10 timer ødelægger man ikke kødets fibre, vi havde både en frisk dyr and og en billig frossen og da de var stegt kunne du ikke smage forskel...kan varmt anbefales:-)
Syntes lige I skal se mine skønne julegaver: IPAD, sengetøj, håndmixer, 2 t-shirts, en natkjole, scrappe ting...se lige alt det:-) Jeg er lige idag begyndt at bruge lidt af det;-)
Tusind tak til scrappe pigerne for skønne gaver.
 Jeg har lavet dette kort som skulle bruges idag til et kobberbryllup, så nu kan den endelig komme på bloggen. Papiret er fra en panduro blok, hjerterne og fugleburet er marianne design, blad swirwlen er Cherry Lynn.
 Tæt på hjerterne
 Inde i kortet har jeg skrevet et lille digt
Bagsiden af kortet med mit stempel.
Håber at alle er kommet rigtig godt over julen. Tak for jeres vej her forbi og tak for hilsnerne:-)
Rigtig god lørdag aften.

1 kommentar:

Karina Beck sagde ...

Sikke du er blevet begavet! Og lækre ting!
Det er et rigtig flot kort.
Gpd weekend.