onsdag den 5. december 2012

5. December

En lækker lille firkant punch fra Tina blev det til idag...Tak søde, hvordan kunne du dog vide at jeg ønskede den;-)
 Jeg har fået nogle bestillinger på dette kort og i aftes fik jeg lavet 3 så nu skal de pakkes og jeg må ha dem med på job.
 Kage servietten på denne er min nye dies, rigtig lækker:-)
Jeg har brugt QK rådyr og marianne design juletræ.
Skriften er fra Vivi, dem er jeg rigtig glade for.
Her har jeg brugt et noget anderledes juletræ, også en dies...ved faktisk ikke hvor den er fra (lånt), dyerne her er en lækker dies fra MemoryBox som jeg har været så heldig at få fra Lone.

Håber I må få en skøn onsdag, tak for de skønne kommentarer, dem er jeg glad for.

10 kommentarer:

Grete sagde ...

Hvor er de flotte dine kort, med en masse lækre die-cut.
Endnu en dag med en lækker kalender gave.

Annette / aka sagde ...

Rigtig god gave du fik igen i dag.

Og så søde kort du har lavet - med en del nyere dies....hmmmmm. Super.
Ha en dejlig 5. dec.

Bettina Hobel sagde ...

Rigtig søde kort du har lavet, kan godt forstå du modtager flere bestillinger:). Qk-diesen er bare så sød.

Fin gave du har fået.

calmlund sagde ...

Flotte kort og lækker gave ;)

Karina Beck sagde ...

Lækre kort og gave.
Det ser ud som om, du har været på julekort kursus.

Lise sagde ...

Super flotte kort og lækker punch...kan den evt. lånes:-))))
Nyd det gode vejr idag:-))
Knus Lise

Tina sagde ...

de julekort er bare så lækre....

Har måske hørt en lille nisse, hviske hvad du ønskede dig ;-)

Ha' en god dag

Anne Bente sagde ...

waww hvor er de bare rålækre de kort.

rigtig god 5 december til dig.
knusss

Lone Thyme Ørnstrup sagde ...

Hvor stor er den punch - den er jo super anvendelige!

Skønne kort, du har fået lavet ;)

Tak for alle gaverne indtil nu. Glæder mig til at se, hvad resten indeholder ;)
Knus Lone

lam sagde ...

flotte og gennemførte kort