lørdag den 8. december 2012

8. December

Så blev det endelig weekend og jeg fik lov at sove til jeg vågnede af mig selv og ikke af uret;-) Skønt at sove til kl 8.15:-)
Det første jeg gjorde var selvfølgelig at åbne for min kalender pakke, se lige disse skønne TH stempler jeg har fået af Tina, det er jo helt vildt...TUSIND TAK søde:-)))
 Lige et enkelt julekort som blev brugt til inspiration da jeg havde scrap hygge med mine veninder, du kan se det HER.
Jeg husker ikke lige hvor papiret er fra, billedet er fra nettet, en Th ur skive og teksten er fra Vivi som jeg har lavet med forskellige spellbinders, til slut lidt blonde, blomster og bær.
 Håber I alle må få en dejlig lørdag, vi kører en tur i BILKA og køber lidt julegaver, skal lave lidt god mad og bare hygge.
Måske får jeg tid til lidt scrap...skulle jo gerne have prøvet noget af alt det nye af.


12 kommentarer:

Dorthe sagde ...

Hmm... når man bloghopper hertil fra OSH kan man åbenbart ikke kommentere.. - godt jeg så kan finde dig på anden vis ;)
FED kalendergave - hold da op!
Og smukt smukt julekort.
God 8. dec.

Annette / aka sagde ...

Jeg har også lige haft problemer med at få kommentarfeltet frem, men efter nogle hop-forsøg var det lige pludselig i orden....
FED kalendergave du igen har fået.
Og supersødt julekort.

God 8. dec. til dig og dine.

lam sagde ...

Nøj sådan en lækker gave kunne jeg også godt bruge. Super elegant og stemningsfuld kort. Forsat god dag

Karina Beck sagde ...

Rigtig flot julekort, du har lavet.
Og kanon lækker gave! Jeg var slet ikke klar over at man kunne få de stempler på den måde.
God weekend.

Tina sagde ...

Jeg er glad for at du kunne bruge dem....er selv helt vild med dem

Lækkert julekort...

God aften i "hulen" ;-)

Bettina Hobel sagde ...

Sikke en dejlig gave du har fået, og super flot kort du har lavet:0).
Hav en dejlig dag.

Jette W sagde ...

Et smukt julekort.
Super lækker kalender gave:)

Jette W sagde ...

Et smukt julekort.
Super lækker kalender gave:)

Grete sagde ...

Super lækker gave til dig i dag, det er nogen af dem der står på min ønskeliste :-)
Og hvor er det igen et skøøøønt kort du har lavet.

Lone Thyme Ørnstrup sagde ...

FEEEEED gave - den glæder jeg mig til at se dig bruge og bare blive endnu mere inspireret af :)

Skønt kort, jeg skal da vist snart igang med det printen fra nettet :)

Håber, I havde en ok-tur, selvom alle åbenbart havde valgt Bilka, Herning - for der var jo ingen i Bilka, Tilst ;)

Ha' en fantastisk søndag i morgen - jeg glæder mig meget til at se dit indlæg der ;)
Knus

Stinne sagde ...

Hejsa
Feed gave - ved du elsker dem..
Ig kortet er super skøøøøønt,

Håber i fik købt en masse gaver

God søndag

Netti sagde ...

Wow sikke da en vild flot kalendergave at få! Kl 8.15 er sørme tidligt at stå op for mig da..uff :)
Superflot kort du har lavet :)

Rigtig god weekend til dig :)