onsdag den 12. december 2012

12. December

Ja så er vi halvvejs...12 dage til jul...er du færdig??
Jeg er ikke endnu men skal nok nå det:-)
Idag har jeg fået denne skønne gave af Lone som består af 10 stk. karton, skyer i to størrelser og en pose med små klemmer, nåle, svampe og "slik Stokke"...tusind tak for pakken søde...hvis du ser godt efter kan du se jeg allerede har brugt noget...lige her til morgen:-)
 I aftes var jeg igen i hygge krogen i køkkenet, jeg fik lavet dette kort ...ja se lige engang mig som aldrig maler;-)
Papiret er igen fra pakkekalenderen, jeg har brugt spellbinders, MS snefnug, halv perler, blomster og endda lidt af gaveindpakningen;-) (Hessian)
Jeg deltager på Panduro med emnet JUL
 Her er du lidt tæt på pynten.
 Og her er kortet åbnet og der kan du se brugen af den nye pynt fra pakkekalenderen idag...syntes lige den passede da jeg åbnede gaven;-)
Håber du må få en dejlig onsdag, tak for alle jeres søde kommentarer de luner som altid:-)

9 kommentarer:

Grete sagde ...

Godmorgen.

Du er sandelig tidlig i gang, når du allerede har nået at tage dagens skønne gave i brug.
Super flot kort du har lavet.

Rigtig god onsdag til dig også

Lone Thyme Ørnstrup sagde ...

Hvor er det dog bare et SKØNT kort. Det er jeg vild med - og hvor er de stokke da bare perfekte dertil (og naturligvis også Hessian :))

Jeg sender dig lige et billede af indpakningen med kartonen senere, men den er fra din egen baghave ;)
(= Hobbygården, Hampen)

Ha' en fantastisk onsdag, søde ;)

Lone Thyme Ørnstrup sagde ...

Nå ja .. og skyerne kan du jo blandt andet bruge til et kort med en flyvemaskine, som der er en, der engang har vist mig ;)

Annette / aka sagde ...

Som Lone skriver er du jo selv leveringsdygtig i flyvere til alle de skyer.....hihi.
Fine ting du har fået og tænk at du allerede har taget hul !
Flot kort. Og hvorfor er det så, at du ikke lige maler ? Det må du ændre på.
God 12. dec.

lam sagde ...

sikken et flot og yderst kreativt kort. Lækker pakke du fik til morgen.Forsat god dag

Lise sagde ...

Lækker gave og skønt kort. Det kan man da sige er hurtig brug af gaverne...men de passer jo også perfekt til kortet:-))
Ha´en god onsdag:-))
Knus Lise

Stinne sagde ...

For pokker nogen skønne gaver du får og et lækkeet kort du har fået lavet.... fedt at du er med til Panduro opgaven JUL

rhh sagde ...

det ser spændende ud, især de der skyer er fede
og julekortet er bare rigtig sødt

Tina sagde ...

Igen en lækker gave...og så fedt kort...

Håber du har haft en god dag....

knus