fredag den 21. december 2012

21. December

FERIE....Idag sov jeg til kl 6:-)
Allan skal idag på LEARNMARK og ha morgenkaffe med sin elev så vi fik lige lidt længere under dynen..skønt:-)
Dagens gave er fra Lone og er denne lækre dies fra Cherry Lynn, denne model er lille i forhold til den jeg har og er super til kort...tusind tak søde:-)
 I går aftes fik vi bagt de nye vanillekranse:-)
De er til smagt og gode:-)
Idag skal jeg ha købt de sidste tre julegaver, ha folkene til smørrebrød og de skal have deres julegave, bytte julegave med min gudsøn Sebastian og nyde det er ferie. Kan I alle ha en skøn dag.

5 kommentarer:

Tina sagde ...

Godmorgen...du er nok ligeså morgenfrisk som jeg ;-) jeg sov også til kl. 6...hihi

Den er så lækker den lille die...har den selv :-D

Jeg skulle gerne være hjemme hele dagen....har lige lidt jeg skal nå idag inden jeg kan kalde det weekend

Håber I får en hyggelig dag

Knus

Annette / aka sagde ...

Godmorgen...Vi sov til kl 7 ! Det var så godt.

Rigtig fin die den der. Den bliver du nok afhængig af.

Rigtig god juleferie - og god dag med alle dine gøremål.

Lise sagde ...

Ferie og så kun sove til kl. 6..... jeg sover til 6.30 når jeg skal på arbejde:-)))))
Skøn die:-)))
Ha´en god dag og nyde den. Jeg har sidste arbejdsdag inden jul og skal hente Gitte ved toget kl. 17.06...jeg glæder mig:-))
Knus Lise

Lone Thyme Ørnstrup sagde ...

Jeg håber, du bliver glad for den - og ikke har fået købt den inden, for hold op hvor var du meget nysgerrig omkring den ... MEN MAN SKAL IKKE VÆRE SÅ INTERESSERET 2 MÅNED FØR MAN SKAL HAVE PAKKEKALENDER :)

Nyd ferien og at sove længe.
Knus

Grete sagde ...

Ja det er skønt at være morgenfrisk...

Den lille die, har jeg også anskaffet mig, jeg købte jo den lidt større udgave efter dine anvisninger til Convention sidste år tror jeg, de er skønne begge 2.
Rigtig god ferie