fredag den 14. december 2012

14. December

Så blev det fredag igen, tiden går jo bare så hurtig forstår det ikke.
Idag har jeg i min kalender pakke fået dette skønne jute tråd, gaven er idag fra Tina. Det er helt sikkert noget jeg kan bruger...:-)
 Så ser I lige endnu et julekort, denne gang med noget papir fra reste kassen, et billede fra et klippe ark, snefnug og træ er dies, pyntet med lidt blomster og bånd.
 Her er lidt tæt på pynten
 Kortet er lavet som et staffeli kort så den kan stå og vises frem i julen.
I aftes fik jeg skrevet 23 julekort, så dem vil jeg poste i eftermiddag.
Håber at alle må få en skøn fredag, begyndelsen til en dejlig weekend.
Tak for tiden du havde her på min blog og tak for din kommentar.

7 kommentarer:

Grete sagde ...

God morgen

Jeg er helt vildt med det kort, kan ikke forstå, hvorfor jeg aldrig får lavet noget i lyseblå, det er altså en god farve - også til julekort.
Jeg skal vist ha' lært at lave de staffeli kort, de er rigtig fine.

Dejlig gave, bånd kan vel aldrig få for meget af.

Knus og god dag til dig og dine.

Annette / aka sagde ...

Så smukt et kort, og med så fine detaljer.....Du kan bare det der !
Skønne morgengaver du også får.

God fredag den 14. uha 10 dage endnu !

lam sagde ...

Hold da fest du må have skrivekrampe efter 23 kort ;O)
Dit kort er yderst elegant og smukt. God weekend

Lone Thyme Ørnstrup sagde ...

Sikke en skøn gave. Specielt fordi jeg var SÅ tæt på at give dig noget ... men fandt på andet i stedet for - og det er da nok meget godt, når nu Tina har beGAVET dig med det :)

Skønt og smukt kort - lækker vinterstemning. Forhåbentlig når jeg lidt julekort på søndag ... eller en anden dag. Nu må vi se ;)

Ha' en fantastisk weekend, søde.
Knus

Lise sagde ...

Smukt kort og fine detaljer....dejligt med andre farver selvom det er jul:-)))
Nej de røde roser kom ikke forsent..de kan bruges til meget andet end julekort, de er bare så smukke:-)))
Jeg kunne "nøjes" med 16 julekort og jeg nyder at være færdig:-)))
God weekend..jeg skal ud at spise med en veninde i aften...jeg glæder mig:-))
Knus Lise

Dorthe sagde ...

Lækker gave. Og sikke et smukt staffeli julekort. Jeg må vist også se at få klaret julekortene - de skal da vist snart sendes *G*
God fredag aften.

Stinne sagde ...

Uh det projekt har jeg også og må have overstået !!!
Skønt kort!!
Knus og god weekend