søndag den 16. december 2012

16. December

Så blev de 3. søndag i advent. jeg er morgen frisk sammen med Rikke som skal på job i Rema 1000 lige om lidt. Jeg nyder lige en kop kaffe, blogger og så vil jeg på blog rundfart:-)
Idag er pakken fra Lise og denne fantastiske pakke med swirls, tusind tak dem skal jeg få brugt:-)
 Så vil jeg lige vise et jule kort som jeg sendte til Panduro hobby, de havde en konkurrence sidst i november hvor man skulle sende et kort med brug af fortinsvis deres materialer. Jeg vandt ikke men syntes lige I alle skal se hvad jeg bidrog med. 
 Her ses kortet på forsiden.
 Og indeni kortet, som jeg havde lavet som et staffeli kort.
Og lidt tæt på pynten, teksten er HER fra, hun laver masser af lækre ting som du gerne må tage en kopi af:-)
Rigtig god advents søndag til jer derude, tak fordi du kiggede forbi.

6 kommentarer:

Lone Thyme Ørnstrup sagde ...

Skøn gave - den er da helt sikkert brugbar :)

Lækkert kort, du fik lavet (igen) og tak for linket. Det vil jeg da lige undersøge lidt nærmere senere på dagen ;)

Ha' en god søndag
Knus

lam sagde ...

Yderst elegant og smukt julekort

Tina sagde ...

Det er så fedt med gaver her i december...rigtig god ide...hihi..elsker gaver :-D

Kortet er SÅ fedt..

Ha' en skøn dag

Knus

Annette / aka sagde ...

Sikke et flot kort. Ja, faktisk elegant.
Og de swirls tror jeg da jeg så blev købt...hihi.
god søndag aften.

Grete sagde ...

Morgen frisk det er du vel altid :-)

Dejlig gave, de swirls kan man ikke få for mange af.

Hvor er det et smukt kort, kan da ikke forstå at du ikke vandt noget på den.

God søndag aften.

Sarah sagde ...

Sikke nogle skønne gaver du får her i december.
Og super flot kort du havde lavet.
Hav en god dag.