torsdag den 6. december 2012

6. December

Såååå lækkert....se lige gaven fra Lone idag:-)
Jeg har fået gaze, twine i rød/hvid, små spoler og snefnug brads... det er jo en skøn gave, tusind tak søde.
 Lige et par kort mere fra den anden aften, igen er det modellen fra jule kort kursus. Jeg havde tre kort på bestilling, tog hele kassen med på job og så røg der 8, det er da fedt:-)
 Maja design papir, TH dyr, blomster og juletræ fra Marianne design.
Her har jeg brugt papir og diecuts fra Tilda blokken og lidt blomster.
Tak for jeres skønne kommentarer dem nyder jeg at læse i denne kolde tid;-)
Rigtig god torsdag til jer.

12 kommentarer:

Grete sagde ...

Lækker - lækker gave idag, glæder mig til at se noget af det i brug.
De er super fine dine kort, kan da godt forstå at de går "som varm brød".

Knus og god torsdag til dig.

lam sagde ...

total lækker gave og igen skønne kort

Annette / aka sagde ...

Lækre kalendergaver du igen har fået. Og dine kort er jo bare smukke. Kan godt forstå salget går godt...

God 6. dec til dig.

Karina Beck sagde ...

Lækker gave og tillykke med salget!
God decemberdag.

Stinne sagde ...

tusinde tusinde tak for skønne gaver -vingummierne blev prøvesmagt her til morgen!!!

Flotte kort -klart at du f¨r solgt ud af dem!!

KNUS

calmlund sagde ...

Fine kort og lækre gaver.

Tina sagde ...

Fedt med gaze, det kan man altid bruge....de andre fine sage, finder du sikkert en lækker løsning på..

Skønt med salg af dine kort...det kan altså godt betale sig at tage dem med på job ;-)

Bettina Hobel sagde ...

Ihh en lækker gave, ogtillykke med salget, du må få lavet lidt flere.

Lone Thyme Ørnstrup sagde ...

Det var så lidt. Jeg håber, du kan bruge det ... og ikke kun gazen ;)

Skønne kort med en masse fantastiske detaljer

Knus

Lise sagde ...


Super lækre kalendergaver du har fået. Og dine kort er jo bare så smukke. Kan godt forstå at salget går godt:-)))
Knus Lise

Jette W sagde ...

Dejligt med gaver.
De er super lækker dine kort.

Charlie sagde ...

UNDSKYLD jeg har været bagud - men NU linker jeg også til dig så der ikke er et hul i kæden. Og virkelig fine julekort du viser. Lækre er de.