torsdag den 13. december 2012

13. December

Så blev det igen Lise som stod for gaven og idag har jeg fået en pakke med træ perler og små die-cut papirer, disse kan feks bruges som ekstra sider i et mini album eller til journalering på LOér, tusind tak.
 Dette julekort lavede jeg den anden aften, nogle helt anderledes farver men jeg syntes det blev ret godt. Papiret er bagsiden af kortet fra igår, så har jeg brugt lidt blonde bånd som kommer fra Stinne samt knappen...tak søde.
 Snefnuggen er en MS og jeg har fået en ordentlig stak af Lone. Jeg har her givet den glossy over alt og derefter drysset diamond dust over det hele, det blev den rigtig skøn af;-) Stemplet er et jeg har fået fra Jane...(som dsv ikke har blog...hun laver de skønneste ting)
Håber I må få en dejlig torsdag og tak for alle jeres søde kommentarer.

8 kommentarer:

Annette / aka sagde ...

Smukt julekort i alternativ farve. men alligevel meget julet....
Og den slags nytænkning er jeg vild med...
Rigtig god 13. dec.

Lise sagde ...

God du kan bruge pakken...den der med at bruge die-cuts siderne til journalisering på LO´er, havde jeg ikke lige set kommme, så tak for den idé:-))))
Super sødt kort med lækre detaljer.Dejligt med lidt nytænkning i farverne:-)))
Ha´en god torsdag:-))
Knus Lise

Karina Beck sagde ...

Super sødt kort!
Og igen lækre gaver.

Lone Thyme Ørnstrup sagde ...

Rigtig flot kort ... afdæmpet i farverne, men absolut julet :)
(og forhåbentlig er Jane på vej til at få sig en blog - jeg håber :) )
Dejlig gave, som jeg er sikker på, at du nok skal få brugt på en ny og spændende måde
Knus

Pia sagde ...

super flot julekort og lækker pakke

Grete sagde ...

Fin og lækker gave, som du sikkert får lavet noget rigtig flot med.

Så fin dit kort er, lidt anderledes i farverne, men super flot.

Knus Grete

lam sagde ...

flot stemningsfuldt og elegant kort

Jane sagde ...

Et rigtig flot kort i bedste Linda stil, som jeg jo har lært en del af, ved at studere . Tak for inspirationen.
Også bliver jeg da helt rørt, når i nævner mit navn på din blog.
Knus Jane