mandag den 10. december 2012

10. December

Idag i pakkekalenderen er der bånd, blomster i bling og figurer i træ til påske:-)
Gaven idag er fra Lise, tak søde det er lækkert.
 I aftes blev det andet lys i advents dekorationen tændt. 
Denne stage fra George Jensen byttede Allan sig til i sommers, vi havde en elkedel som vi aldrig brugte og min svigerinde havde dette "stykke guld" som hun ikke var vild med....det skal lige siges at det er jeg heller ikke men Allan er vild med den. Jeg må så indrømme at jeg syntes den lige "går an" nu ved at jeg har fået røde lys, bånd og bær og så de fine dyr i bunden.....
 Ja i går morges havde vi jo også fået lidt sne her hos os, så Nikki hjælper lige til ude i den kolde morgen.
 Bilerne var godt pakket ind, der lå ca 40 cm sne inde i indkørslen, vi har et træls hjørne hvor det altid vil fyge ind, så det er ikke altid lige let at komme ud af dørene, med mindre du har sne skovlen med ind;-) 
Rigtig god dag til alle jer, tak for jeres søde jule hilsner, de lunder.

8 kommentarer:

lam sagde ...

ja smuk ser sneen ud, men den giver godt nok også noget ekstra arbejde. Jeg håber i finder bilen ;O) Forsat god mandag

Bettina Hobel sagde ...

Jeg syntes din adventskrans er blevet fin. jeg har det ligesom dig, jeg er heller ikke til den type "guld";0).
Håber ikke det var for slemt, med sneen her til morgen.
Hav en god 10. December

Lone Thyme Ørnstrup sagde ...

Hvor har du bare gjort din adventskrans flot! Jeg har altid syntes, at det er da en fin lyseholder, men har intet med en adventskrans at gøre (iflg mig), men fordi du har pyntet den, ligner det jo en rigtig adventskrans. Super flot!

Her var der jo også en del sne - men jeg synes ikke om, at vi får SÅ MEGET SKØN sne og så bliver det tøvejr senere ... så har det jo nærmest været spild med snevejret :( Håber bare, at det sidste nu bliver liggende resten af ugen.

Knus

Annette / aka sagde ...

Jeg synes Allan har ret. det ER en flot stage, men den er ikke særlig julet. Du har pyntet det så flot, og med de dyr er den jo enhver jæger værdig....
(jeg har selv stagen, og kan godt lide den pga at jeg kan overkomme at sætte 4 lys i.....og ikke andet !)

God decemberdag oppe i al den sne. Puha.....

Lise sagde ...

Ja julen varer jo som bekendt til påske, så vi kan jo ligeså godt starte nu:-))))
Jeg giver også Allan ret...stagen er flot, især så flot som du har pyntet den:-)) Gitte og Michale har den i sort...den er også meget flot og kan bruges hele året:-))
Ha´en god mandag:-))
Knus Lise

Karina Beck sagde ...

Det er en flot advents krans. Jeg er vild med dyrene.
God december aften.

Tina sagde ...

Jeg har også sådan en stage...bare i stål...bruger den dog sjældent... ;-)

Nikke elsker da vist sneen ligeså meget som Naya...hihi....

God mandag aften til dig :-)

Hav sagde ...

Jeg har også denne stage fra Georg Jensen og jeg er heller ikke specielt vild med den, men efter at jeg har fundet ud af at pynte den, synes jeg den den kan blive rigtig pæn..
Check min blog hvis du vil se hvordan JEG gør..