mandag den 24. december 2012

Juleaften...

Ja så blev det d. 24. December og sidste gave i kalenderpakkerne skulle åbnes...tænk engang så er der gået 24 dage hvor jeg hver morgen har nydt min morgenmad samtidig med at jeg har åbnet for dagens hyggelige indput. Idag er det Lone som er giveren, jeg har fået en pk. papir i lyse pasteller med små bogstaver, tak søde.
 Ja og så er jeg jo morgen frisk...anden er kommet i ovnen...10 timer ved 100* det har Allan set i God Aften DK så det prøver vi i år.
 Sidste år viste jeg lidt pynt fra juletræet, i år er der kommet lidt "nyt" på, det er meget gammelt, kommer fra Allan´s far.

Nu vil jeg gøre mig klar til morgen kaffen hos mine forældre, den årlige tradition...mor fylder år så skal hun fejres er det til morgenkaffe:-)
Rigtig god jul til jer alle, det bliver nu lidt underligt at man ikke skal pakke ud og vise på bloggen hver dag;-)

4 kommentarer:

Tina sagde ...

Igen en skøn gave...hvad skal vi lige gøre i morgen??? hihi...sove længe måske ;-)

Det ser spændende ud med den and...måske man skulle prøve det :-)

Glædelig jul til min søde ven...hils familien

Ps. tillykke med din mor ;-)

Gitte sagde ...

Jeg vil lige ønske dig og din familie en rigtig glædelig jul.
Tillykke med din mor
Knus Gitte

Karina Beck sagde ...

Lækker gave.
Jeg er spændt på om det gjorde forskel at langtidsstege anden?
Gode juledage til dig og familien.

Annette / aka sagde ...

Gad vide hvordan den and blev ? Vi har for første gang haft vores i en stegepose..(nyt køkken, ny ovn...ingen grisseri...hii)

Fortsat glædelig jul til dig og dine fra os alle 3 her. Annette