søndag den 9. december 2012

9. December

Wauh, se lige hvad der gemte sig i gaven fra Lone idag, den er så fed...tusind tak søde, nu kan jeg også lave bær;-)
Jeg er rigtig vild med MS punches og det ved Lone...jeg har så mange efterhånden at jeg skal igang med kasse nr 2, men det er jo ikke nemt at vælge hvilken en der er flottest vel??
 For et stykke tid siden fik jeg en blomst af en kollega og som tak lavede jeg 3 små kort i 10X10cm og en lille æske med låg, en rigtig sød værtinde idé.
Hvis ikke jeg havde pyntet mine kort så "hårdt" kunne der sikkert ha været en eller to mere i æsken;-)
 Papiret er rester fra PION design og rigtig lækkert i skønne rosa-lilla farver.
Her har jeg brugt TH stempler, perler og bånd.
 Herover har jeg brugt en swirl og MS kant punch, perler og blomst.
 Det sidste kort er med tekst stempel, blomster og perler.
 Her er æsken med låg, pyntet og klar til at aflevere.
Her ser du hele herligheden sammen, hun blev rigtig glad:-)
Håber I alle må få en dejlig 2. søndag i advent, jeg har lovet Rikke at hjælpe med oprydning på værelset...hun er ikke god til at smide ud!!!
Ang. sne...ja så sner det en smule her men ikke de 20 cm de havde lovet....det gør bestemt heller ikke noget.
Rigtig god dag derude.

10 kommentarer:

Annette / aka sagde ...

Hvor er det en fin punch. Den har jeg aldrig set før. Det er nok fordi jeg kommer for lidt i scrapbutikker, ikke ? hæhæ.
Rigtig fin gave de har lavet til din kollega.
Her er heller ikke 20 cm, men der er meget inde i hjørnerne, Er spændt på dagslyset...
God 2. søndag i advent.

Lone Thyme Ørnstrup sagde ...

Det var så lidt - men hvorfor pokker skulle du absolut købe en næsten magen til ude ved Hobbygården for 2 uger siden!! :)

Hvor er det en lækker æske og skønne kort. Det skal jeg måske overveje at prøve, for jeg kan da godt se, at det er en skøn lille gave

Her er der heller ikke 20 cm sne, men der er stadig NOK til at sikre en skøn stemning hos mig. Vi skal jo afsted til Oldemor ... hvis vejene tillader det naturligvis, men jeg tror nu ikke, det bliver et problem - det er jo trods alt tidligere amtsvej og ikke små lokalveje ude på landet!!

Ha' en fantastisk 2. søndag i advent og god fornøjelse med oprydningen. Det er så skønt bagefter.
Knus

lam sagde ...

En total lækker gave. Flotte og yderst elegante kort. Forsat god søndag

Karina Beck sagde ...

Kanon lækker gave! Sådan en punch kunne jeg også godt bruge.
Og superfine kort. Jeg kan godt forstå, at hun blev glad.
Her i Rødovre er der vild snestorm lige nu!

morkaren sagde ...

Det er da en dejlig punch du fik, og nej man kan hverken få for mange punch eller dies vel? knus morkaren.

Tina sagde ...

Igen en lækker MS punch....

Den æske må jeg ha' "opskriften" på...ser super lækker ud ;-)

God søndag aften

Knus

Bettina Hobel sagde ...

Rigtig lækker punch, kan godt forstå du blev glad:0)
Super fine kort og æske:0)
Her har vi fået en del sne, så vi har været ude og skrabe 2 gange, og vi skal nok ud en gang til:(

Unknown sagde ...

Fin punch!
God 2. søndag i advent.

Jette W sagde ...

Rigtig fin æske med kort du har fået lavet.
Dejlig gave du har fået, selv om du har købt den selv også :)

Grete sagde ...

WAAAAUUUUW... for en lækker gave, som du havde lavet til din kollega, de er så flotte de kort og tilhørende æske.

Lækker gave du fik i dagens gave, og ja vi ved vist godt at du er vild med MS punch, de er også skønne.

Knus Grete