mandag den 17. december 2012

17. December

Mandag igen og kun en uge så er det juleaften, syntes I ikke at tiden flyver?
Idag har jeg pakket dette skønne tape op fra Tina, tak for det søde:-)
 Jeg har fået en bestilling på et kort fra en kollega.
Der skulle være to pingviner på... så nu har jeg fået afprøvet min SU ugle punch som jeg fik til convention;-)
 Jeg blev inspireret på pinterest.
 Du kan også se at jeg her har brugt den nye punch som jeg fik denne dag
Håber I alle må få en skøn dag.
Tak for at du kiggede forbi.

6 kommentarer:

lam sagde ...

Sikken et fint vinterkort og forsat god mandag

Lone Thyme Ørnstrup sagde ...

Dejlig gave og skønt kort ... kan godt lide måden punchen er blevet brugt på ;)
Ha en god mandag

Lise sagde ...

Lækker tape...pas på den er vanedannende:-)))
Lækker punch..jeg har prøvet at lave den som løve... men endnu ikke som ugle:-)))jeg er vild med når den samme ting har flere funktioner:-))))
Ha´en god grå mandag:-))
Knus Lise

PS: jeg håber at min pc kommer hjem igen i dag:-))))

Tina sagde ...

Glad for at du kunne bruge gaven..Lise har ret det kan gå hen og blive vanedannende....er blevet ret vild med at bruge mit...det tog dog også sin tid....

God aften til dig min ven

Knus

Annette / aka sagde ...

Smukt vinterkort, og jeg så da straks at du have haft gang i din nye punch. Og så er den uglepunch altså så sød, og jeg sagde nej da jeg blev den tilbudt. hvor dum var det lige ? æv. Så det bliver næste gang...

Tusind tak for kort i dag. Det er altså så smukt. Selv Erik har siddet og vendt og drejet det, og roser det i høje toner. Det siger alt. Og hvis ikke vi havde planlagt andet, var han kørt til nærmeste scrapbutik og havde købt de manglende dies...
Den store doily fravalgte jeg forleden i Haderslev, fordi jeg synes den er for stor. Det får jeg bebrejdelser over nu. For HAN sagde, jeg bare skulle købe den..hihi.
Nå, vi må se hvad vi når....

God aften herfra.

Karina Beck sagde ...

LÆKKERT kort og skøn gave også.
Du må have en god aften.