onsdag den 19. december 2012

19. December

Onsdag...skønt nu nærmer sig tiden hvor jeg får juleferie:-)
Idag har jeg i min pakke fået fire forskellige farver bånd, drew drops i klar og lidt sommerfugle og blomster i malet træ, Lise er idag den glade giver.
 Et af julekortene som er sendt ud i år...hm...gad vide hvem den heldige var??
 I aftes fik vi pludselig travlt...pigerne har solgt deres reoler så de skulle tømmes og skilles....vi nåede ikke vanille kransene så det bliver i aften.
Håber du må få en dejlig dag derude.


7 kommentarer:

lam sagde ...

skønt julekort i vintage stil. Jeg har juleferie i eftermiddag, så jeg forstår godt du glæder dig.

Annette / aka sagde ...

Superflot julekort...men JEG har fået et helt suverent flot kort.

Ha en dejlig dag.

Grete sagde ...

Rigtig lækker gave, og så flot et kort.
Tak for det fine kort, jeg modtog i går.
Håber din juleferie kan starte i morgen.

Lise sagde ...

Super lækkert kort:-)))
Jeg siger også tak for de sidste dages pakker...super skønne alle sammen. Min PC en stadig "indlagt", så jeg kommenterer, når jeg er på arbejde, men må vente med at komme med nye indlæg til senere. Jeg har taget billeder af alle pakkerne, så de kommer og smash´en er ført up to date:-)))
Ha´en god onsdag:-)))
Knus Lise

Tina sagde ...

Skønne gaver....og et helt fantastisk kort...men det synes jeg nu altid dine kort er....

god fornøjelse med bagningen

Knus

Tina sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Lone Thyme Ørnstrup sagde ...

Dejlig gave og rigtig flot kort. Jeg har vist glemt at sige TAK for dit julekort. Det var rigtig sødt og jeg er meget beæret over at få en af de få, du har farvelagt :)

Håber, I når vanillekransene i aften - ellers når I det jo nok, når du får juleferie :)