tirsdag den 4. december 2012

4. December

Idag fik jeg en rulle med blonde bånd i creme farvet, gaven er idag købt af Lise.
Det er noget rigtig lækkert bånd, tak for det min søde ven:-)
 I midten af november havde en af mine kollegaer 25 år´s jubilæum og jeg fik æren af at lave et kort til ham.
Her er hvad jeg fik ud af det...
 Kortet er i A5, jeg har brugt et foto/billede, TH uret, TH tandhjul, lidt metal og bølgepap. Papiret husker jeg ikke lige hvor er fra.
Bagsiden er mit personlige stempel og TH globus.
Jeg har brugt forskellige MS punches rund i kanten for at få det til at se lidt RÅT ud. 
Håber du må få en skøn 4. december og tak fordi du kiggede forbi.

10 kommentarer:

Grete sagde ...

Igen en dejlig gave.
Hvor er det et skønt jubilæumskort du fik lavet til din kollega, god idé med den TH globus bagpå.
Rigtig god dag til dig

Bettina Hobel sagde ...

Hvor er det et flot kort du har lavet, med nogle fine detaljer. Skal helt sikkert huske den med forskellige kant-punch.
Hav en god dag:)

Annette / aka sagde ...

Rigtig flot herrekort - i den rå genre.
Og det bånd er vel nok en dejlig gave. Man kan altid bruge lækkert bånd....
God 4. dec til dig.

lam sagde ...

flot og maskulint kort og sikken nogle skønt bånd.Forsat god dag

Tina sagde ...

Det er simpelthen så dejligt med gaver hver dag....

Og kortet er jo mega lækkert...(som altid)

Hav en god dag søde...nu vil jeg snart på job ;-)

Lise sagde ...

Godt at du kunne bruge båndet.
Super lækkert herrekort og skøn måde at bruge den globus på:-)))))
Den idé skal efterabes på et tidspunkt (har ikke den die):-)))
God 4. dec. til dig:-))
Knus Lise

Dorthe sagde ...

Bånd kan man altid bruge :).
Dit kort er også superfint.

Karina Beck sagde ...

Lækkert kort, du fik lavet.

Anne Bente sagde ...

altid lækkert med bånd.
super flot kort

Kan du ha en rigtig god 4 december fortsat
knusss

Lone Thyme Ørnstrup sagde ...

Skøn gave - den kan altid bruges :)

Er vild med din måde at bruge globusen på - måske den skal på en ønskeseddel?? Og begynder at kunne "acceptere" brugen af forskellige kantpunches ... hold op, hvor ser det bare godt ud ;)