søndag den 23. december 2012

23. December


Ja så er det lillejule aften og i morgen er det dagen vi alle har ventet på så længe. Idag har jeg fået i kalendergave dette lækre ur fra Marianne Design, den glade giver er Tina, tusind tak søde den skal jeg straks ha prøvet af;-)
 Ja igår viste jeg jo billedet af min scrappe plads, nu er jeg endelig blevet færdig og jeg kan sidde der og hygge...jeg skal igang med et fødselsdags kort, min mor har fødselsdag i morgen.
Håber at I alle får en skøn aften, Allan og jeg skal hygge i sofaen med "alene hjemme 2" og Die Hard mega hard...pigerne skal til jule hygge i Rema så det bliver nok lidt sent;-)
Vi ses i morgen.

2 kommentarer:

Tina sagde ...

Håber du kan bruge uret....synes selv den er lidt lækker ;-)

Lyder hyggeligt med en aften foran tv'et..du må hilse gemalen..

God aften til jer

Knus

Karina Beck sagde ...

Det ser ud som en lækker gave!
God hyggeaften.