tirsdag den 11. december 2012

11. December

Sikke dog en skøn pakke jeg idag har åbnet for.Tina er idag den som havde stået for indkøbet....Tusind tak, dem kan jeg helt sikkert bruge.
 I aftes var jeg kreativ...fik lavet to julekort:-)
Her har jeg fundet mange sager og slæbt det ud i køkkenet.
 Jeg har nu fået afprøvet nogle af de nye skønne ting og syntes det er blevet en skøn sammensætning.
 Her er vi lidt tæt på noget af pynten, metal snefnug, koglen, papiret, twine bånd, små spoler og kristjørn punchen er alt noget jeg har modtaget i kalendergaver fra Lone....hvad syntes du søde...er det blevet ok??;-)
 På kortet har jeg også brugt min nye spellbinders...ja faktisk to af slagsen:-) Jeg siger bare det er min jule gave, fra mig til mig:-) 
Håber I alle må få en skøn dag derude i det sne fyldte DK.
Tak fordi du kiggede forbi og havde tid til en hilsen, de luner i denne kolde tid:-)

7 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Lækker gave du har givet dig ; ) : )
Super flot kort!
God meget tidlig morgen.

Grete sagde ...

Skøn æske med halvperler. Og SUPER lækker pakke fra dig til dig.
Det ser rigtig hyggeligt ud i køkkenet.

God dag til dig søde
Knus Grete

lam sagde ...

Meget flot og elegant kort fyldt med skønne detaljer.
En lækker gave du har givet dig selv og jeg griner, for jeg modtog igår en gave til mig selv fra mig selv. Det var også Spellbinders, dog ikke disse ;O)

Lise sagde ...

Skønt kort, lækker gave med perler og dejligt at anvende sine gaver:-))) Du ser rigtig ud til at hygge dig og jeg kan godt li´at du er god ved dig selv også...skøn gave fra dig til dig:-)))
Ha´en god dag:-))
Knus Lise

morkaren sagde ...

De halv perler var jeg også blevet glad for, og den med "fra mig til mig" må jeg endelig huske, smukt kort du fik lavet. knus morkaren.

Lone Thyme Ørnstrup sagde ...

Jeg kan godt forstå, at du er glad for den gave - den er da super anvendelig!

Jamen hold da op .. sikke mange ting på et enkelt kort. Og hver gang jeg kigger på billedet igen, finder jeg nye ting (f.eks. to "spoler")!! Det ser godt ud :)

Kan godt forstå, at du gav dig selv den gave - den er helt sikkert brugbar ;)

Håber også, at du har haft en skøn dag.
Knus

Tina sagde ...

Fedt med en gave til sig selv...den må jeg lige huske...skønt at du kunne bruge perlerne...

Knus