søndag den 4. december 2011

4. December


Tænk engang så er det allerede 2. søndag i advent...og min adventskrans er ikke lavet endnu...det er vist dagens opgave:-)
Igår var var vi til julefrokost, det var en hård dag at komme igennem, jeg har faktisk sovet til kl. 9.15 og det plejer jeg aldrig. Idag kommer til at stå på 100% afslpning, min plan er at jeg i morgen skal prøve at på job efter 4 uger herhjemme.
Nå men nu til noget andet, her er dagens julekort.

Kortet er lavet af reste papir fra ep papir, billedet er fra nettet så er der brugt blomster, og den nye pine fra MS, den er altså god;-) der er brugt små sjove kogler fra Rema, en filt fugl og bånd.
Håber du må få en dejlig søndag.
Tak fordi du kiggede forbi.

12 kommentarer:

lam sagde ...

Sikken et flot og stemningsfuldt kort.
Du kan finde tagsne her http://timholtz.typepad.com/my_weblog/
hvis du kører ned ad bloggen ligger der i venstre side også links til de forige års tag.

Jette / ma11edina sagde ...

Hvor er det et smukt julekort! Fedt med de rosa blomster til:) Ja, den punch ser utrolig lækker ud, vist et nyt "must-have" :))

Dorthe sagde ...

Hvor er det et smukt kort - og i lækre farver. Jeg er også til de der alternative løsninger med kogler og bær fra diverse supermarkeder. De giver lige det sidste!

Iben sagde ...

Super skønt kort med mange flotte detaljer. Og ja, den punch er da noget så lækker - endnu et juleønske.....

Karina Beck sagde ...

Wow et smukt kort. Skønt at du fik lidt sol til at fotografere i.

Gitte sagde ...

Super smukt kort.

HellePF sagde ...

Sikke et skønt kort. Jeg kan synes det er nogle dejlige farver.

Jette W sagde ...

Skønt kort du har fået lavet.
Dejligt at læse, der andre der er bagud.
Jeg fik først lavet min adventskrans i går.

Unknown sagde ...

Det går bare alt for stærkt. Stemningsfuldt design :)

Lone Thyme Ørnstrup sagde ...

Skønt kort - og synes endda, jeg kan genkende de "kogler" ;) Tak. Så er jeg blevet bekræftet i, at man kan bruge dem, som jeg havde forestillet mig :)

Held og lykke med jobbet. Jeg håber det bedste, men husk nu at være obs på dig selv. Du får ikke tak for at komme for tidligt i gang <3

Olivia sagde ...

Rigtig flot kort og super med de lyserøde blomster til at bryde de grønne farver lidt i kortet ;-)

Lise sagde ...

Super lækkert kort med skønne detaljer.
Pas på dig selv på arbejde idag, håber det går godt. Der er kun dig selv til at passe på dig :-))
Knus Lise