tirsdag den 13. december 2011

13. December

Pu ha sikke dog et frygteligt vejr...det regner, blæser og er mørkt...
rigtig trist og bestemt ikke julevejr.
I lørdags havde jeg besøg af en flok scrappe glade piger, Jane havde en lækker værtindegave med til mig. Et rigtig flot pyntet glas med de skønneste småkager med fyld i:-)

Se her er glasset...den er lige taget ud af køleskabet for at jeg kunne få et foto;-)
Her har jeg lige åbnet og taget et par stykke ud så I lige kan se hvor gode de ser ud:-))
Det er to kager der er lagt smørcreme imellem, det er en vidunderlig smags oplevelse, MUMS
Her er lige tæt på den lille liggende Magnolia pige.
Rigtig god tirsdag til jer alle, jeg skal i scrapclub i aften, sidste inden jul.

14 kommentarer:

Dortesjs sagde ...

uhmm ser lækkert ud

Lise sagde ...

Fantastiske kager, jeg glæder mig til vi får opskriften. Glasset er bare så flot. Vi ses.
Knus Lise

lam sagde ...

Sikken en skøn gave at få. Her i nordsjælland har solen skinnet hele dage og vi har haft 20 grader....ej det er løgn, vi har haft rigitg kedligt koldt, vådt og blæsende regnvejr ;O)

Lone Thyme Ørnstrup sagde ...

Det er nok de mest lækre småkager jeg har fået. Jeg kan heller ikke vente, til jeg får opskriften - MUMS :)
Endnu engang tak for en skøn dag - og jeg glæder mig til at fortsætte i aften, hvor vi jo alle kommer i scrapclub ;)

Signe Bendorff sagde ...

MMM... Det ser vel nok lækkert ud. Sådan en gave er dejlig at få ;) Og hvor er glasset også bare flot.... Nu vil jeg sætte mig til min scrapplads og se om det kan lykkes mig at få lavet en værtindegave ;)

Karina Beck sagde ...

Lækker gave fra en scrapper til en anden.

Gitte sagde ...

De ser rigtig gode ud de kager. Flot glas.

Annette / aka sagde ...

Dejligt med sådan en gave - og så er der også noget af det, der kan spise...uhmm

Vi har været tur i dag i dette møgvejr. Totalt vildt. Ikke et vejr at jage en hund ud i...

Rafns hjørne sagde ...

Sikke en dejlig gave - smukt glas og så fyldt med lækkerier - mums.
Kan du ha' en hyggelig aften i scrapklubben.

Gitte sagde ...

Sikke en dejlig gave du har fået. Hvor er den flot pyntet.
Du må ha' en dejlig Lucia aften
Knus

morkaren sagde ...

Åee jeg kender godt de kager, de smager pragtfuld, prøv at lokke opskriften ud af hende, jeg er sikker på vi er mange der vil skrive den af hvis du blogger den. juleknus morkaren.

Dorthe sagde ...

Det var da en dejlig værtindegave du der fik :) - Ja vejret er der sgutte meget julet over i år - jeg vil hellere have sne end det evindelige regn.

Margit sagde ...

det ser altså super lækkert ud.
Og rigtig fint glas...
Dejligt med sådan en "brugbar" værtindegave...

Jane sagde ...

Hej Linda
det var da en god ide, at sætte opskriften på Bloggen.Håber at rigtig mange får glæde af den.
Kærlig hilsen
Jane