søndag den 31. januar 2010

Portræt LOér

Så blev jeg færdig med de to LOér til konkurrencen på Scrap-is-fun.
jeg har valgt at taget portræt foto´s fra skolen i aug. 09. Billederne er i sort/hvid og jeg syntes de bare måtte scrappes:-)
Jeg har valgt papir fra Maja design, Paula serien. De grønne, brune og creme farver syntes jeg var mægtig gode her til.
Jeg har pyntet begge LOér med blomster (julegave fra Stinne), hjemmelavede blomster, bling og halv perler. Jeg vil montere de to LOér på lærred og sætte dem i svæverammer, de skal hænge i vores udestue.
Ha en dejlig søndag, min skal foregå på kontoret....måske lidt scrap senere:-)


2 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Jeg kan godt forstå, at de skal op og hænge. Det er dejlige billeder af pigerne og flot lavet.
God søndag til dig.

Mette sagde ...

Hold da op hvor de er flotte - Masser af detaljer og alligevel enkelt og smukt. VILDT FLOT.