søndag den 24. januar 2010

Et LO til konkurrence

på Scrap-is-fun. Jeg har nu endelig fået lavet et af de ialt tre udfordringer som er på
http://scrap-is-fun.dk/shop/frontpage.html.
Her er det udfordring 2 som skulle være et jule LO der måtte ikke være mennesker på billedet.

Jeg har brugt papir fra MME, QK dies, shilouetten, thickers og clip boards. Nu mangler jeg kun en smule på Udfordring 1 og rigtig meget på udfordring 3. Alle skal være klar d. 31.januar....så jeg må ha ærmerne rullet op:-) Ha en dejlig søndag aften.


4 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Det er et flot julelayout og den rudolf er da for skøn.
Held og lykke.

Hanne Højmark sagde ...

Ja kan du så se at komme igang ;o)

Mette sagde ...

Rigtig dejligt jule LO - held og lykke med konkurrencen.

Scraphilsen
Mette

troll13 sagde ...

Dejligt jule LO du har lavet, så er jeg ikke den eneste der har julet i januar ;o)))
Held og lykke :o)