søndag den 3. januar 2010

Færdig...

så er ferie albummet fra Cypern sommeren 2009 færdig. Skønt:-) ja ting tar tid og jeg har jo lavet andre ting ind imellem så det er nok meget rimelig.

Her er det min søsters tre piger der stiller op for fotografen, syntes egentlig godt om dette Lo selv om der ikke er meget pynt.

Den her viser lige min nye strandtaske:-) Den gamle måtte i skraldespanden på Cypern, den kunne ikke mere. Jeg tog så lige et billede af sandaler, som også er ved at være slidte...de er fra Kreta 1983...ja du læste rigtig:-), solcreme, solbriller og den nye taske.

Kan I alle have et rigtig godt nytår, tak fordi du kiggede forbi og ha en dejlig søndag aften.

5 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Dejlige ferielayouts, du har lavet.
Jeg har også flere "gamle" ideer der ligger og venter, men det er da også dejligt. Så kan man mindes, når man laver dem ; ) : )

Mette W. Sørensen sagde ...

Super gode LO´s du har lavet her, altid skønt med ferie LO. Rigtig mange skønne detaljer.
og tak for kigget, jeg kigger forbi en anden dag også :-)

Gitte sagde ...

Super flotte LO's. Hvor er de små klip-klapper søde. En god ide.:)
Ja det er så skønt når man bliver færdige med div. projekter som ligger. Jeg har også et mini-album liggende.

troll13 sagde ...

Hvor er de bare skønne, de lo'er du har lavet. Så længes man da bare endnu mere efter sommer ;o))
Jeg har også div. projekter der "trænger" til at blive lavet :o)))

Pia sagde ...

dejlige ferie laouts, uh ja jeg kunne godt tage afsted til varmen igen selv om jeg lige er kommet hjem, er ikke vild med vinter