onsdag den 23. december 2009

Se lige her......

Ja så er der lige et lille billede galleri her fra... ikke meget med SCRAP at gøre, men jeg syntes lige I alle skal se hvad vi har fået den sparsomme fritid til at gå med i år.

27.03.09. Her er udestuen sat af og der er klar til udgravning af sokkel.

08.04.09 her er de i fuld gang med at mure de indvendige vægge.

22.05.09 her er spærene sat op.21.06.09 Pigerne kravlede op på taget for at nyde udsigten sammen med deres far...jeg har lidt højde skræk så jeg stod bag kameraet:-)


15.08.09 her bliver der arbejdet lidt på det indvendige.

12.12.09 Nikki kan allerbedst lide at være hvor vi er... jeg er "flise blande mester" og Nikki holder øje med sin "far".

20.12.09 Så er det de sidste klinker der mangler at blive lagt...godt der var en dør ind til stuen:-)


23.12.09 Ja se lige engang, nu er juletræet pyntet og alle gaverne lagt under, nej hvor vi bare glæder os til i morgen. Vi har købt dette flotte 3,5 m høje træ, vi bliver 9 der i morgen aften skal hygge og danse om træet, det bliver så godt. Kan I alle have en rigtig glædelig jul.


6 kommentarer:

Sarah sagde ...

Sjovt at se udviklingen. Fantastisk at have sådan et sted.
Det ser rigtig hyggeligt ud.

Jeg vil gerne ønske dig og dine en rigtig glædelig jul.
Håber at I får nogle dejlige juledage.

Gitte sagde ...

sikke en lækker tilbygning I har fået. wow hvor må det være lækkert med så højt juletræ.
En lille julehilsen og et ønske om en rigtig glædelig jul til dig og din familie :)
Juleknus Gitte.

Nikolette sagde ...

hej linda
jeg troede jeg havde din e-mail, for jeg ville lige sende dig en julehilsen.. det er så her med gjort GG
sikke et dejligt projekt og et flot resultat. håber i kommer til at nyde det!
knus

Tanja sagde ...

WAUW hvor er det blevet en flot udestue, glæder mig til at se den IRL... :o)
FLOT stort juletræ... :o)
Jeg vil ønske dig og dine kære en rigtig god bagjul, samt et godt og lykkebringende Nytår... :o)
Scrapknuzz Tanja

Karina Beck sagde ...

Hold da op en lækker udestue!! Ikke dårligt, at have sådan en.
Håber, at du havde en god jul.

Betina Olesen sagde ...

Jeg ved godt at det er et gammelt indlæg jeg kommenterer på.. men wauw...hvor er det bare blevet en flot "udestue", og fedt med et stort juletæ, det elsker jeg også bare (tror dog ikke jeg kan slå jeres) ;-)

Håber der komer flere billeder båd ude- og indefra, for flot, det er den...