mandag den 28. december 2009

MIT CROP

Jeg kunne dsv. ikke nå at deltage på scrapsisters crop, da vi igår var til julefrokost hele dagen. Jeg var bare en smule nysgerrig her i dag, så jeg var lige forbi og kigge, det gav lige lidt inspiration og her er så hvad jeg fik ud af det.

Det første LO er fra opgave 1, her er det skitsen man skulle følge. papiret jeg har brugt er noget fra BILKA og panduro (julegave:-) ) Blomsterne var en jule gave fra Stinne, bogstaverne er thickers i meget lyseblå, jeg har så givet dem lidt chalk, den lille delfin er en jeg har købt i brugsen.

Det næste LO var opgave 3, her skulle man feks. bruge noget staniol. Her har jeg så beklædt en clipboard som jeg syntes var frygtelig grim, den blev faktisk ret fin så det vil jeg nu prøve en anden gang. Papiret er fra Rusty Pickle, nodepapir fra en gl. bog, knapper (gave fra Stinne), thickers som ligner lædder, bånd og den store flotte blomst som er fra Unikscrap.



Det sidste LO jeg fik lavet kom fra ærmet:-) papiret er en julegave fra Panduro (family pakke) blomster, drops, scrappers net og clipboard bogstaver fra fakta. Tak fordi du kiggede forbi, du må gerne lægge en kommentar.... det luner sådan i denne kolde tid:-)

2 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Dejlige Loer, du har lavet. Imponerende, at du har nået så meget på én dag.
Jeg håber også, at vi ses igen i det nye år.

Gitte sagde ...

Sikke nogle flotte LO's du fik lavet.:)