torsdag den 3. december 2009

Endelig...

er der nyt her fra. Jeg er simpelthen bare løbet ind i sygdom, har lagt på den flade side siden søndag i sidste uge og det ligner bestemt ikke mig. Jeg havde ellers de helt store planer om at der skulle være pyntet op til jul 1. søndag i advent, men det blev ikke lige her hjemme hos os. Den store kasse med julepynt står stadig i køkkenet, med låg på:-( Jeg havde ellers også bestemt mig for at jeg skulle blogge hver dag ind til jul...men vi prøver lige herfra:-)
Jeg har sørme vundet en konkurrence, se her http://www.scrapper.dk/ mit bidrag kan du se lige her.
Billederne er fra i sommers hvor vi unge mennesker siger farvel til mormor og morfar, de havde valgt at blive en uge ekstra på Cypern.

Nu vil jeg kravle i seng og håbe på at jeg er en smule mere frisk i morgen.

3 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Tillykke med at du har vundet. Flot layout. Vandt du også en lækker gevinst?
Rigtig god bedring.

Anne sagde ...

Tillykke med sejren! Håber du snart er helt frisk igen! Julepynten hænger jo ikke sig selv op, men nå det skal du nu nok :)

Tanja sagde ...

Øvbøv med sygdom... :o(
Tillykke med at du har vundet - det er også en flot layout...
Næste gang du kommer til Hald Ege, SKAL du komme fordi - så giver jeg en kop kaffe.. Efterskolen er nærmest min nabo... :o)
Scrapknuzz Tanja