fredag den 13. december 2013

13. December


Så er jeg endelig klar til at vise dagens gave her.
Det havde jeg aldrig gættet...HI HI, Lise havde kommet disse skønne ringe i en æske hvori der havde været the breve;-)
Tusind tak for dem.


Ja vi har været sjælland rundt idag, Allan og jeg:-)
I går eftermiddags kørte vi til Roskilde hvor vi var på "date" med Stinne og Jens, det var smadder hyggeligt. Efterfølgende kørte vi på Comwell og over nattede.
I dag kl 9.00 skulle Allan til byggemøde i Roskilde, derefter var vi en tur i Birkerød og se på byggegrund, videre til Stinne og få frokost...hun havde det skidt...mellemørebetændelse!!!
Så videre til Karlslunde og se på byggegrund...så gik turen til Ringsted hvor vi besøgte OUTLET "byen" wauh, det var fedt:-) Næste gang vi skal besøge Stinne skal pigerne vist med en tur der ind:-)
Rigtig god fredag aften til alle.

3 kommentarer:

Annette / aka sagde ...

Det lyder som en dejlig og anstrengende tur. Men dejligt du kunne nå med.
Lækker gave fra Lise. der er jo til mange album.
Outlet i Ringsted et er eldorado for shoppere. Og vildt hvad man sparer.....som dermed kan bruges til mere shopping...haha.
God fredag aften.

Lone Thyme Ørnstrup sagde ...

Så prøver jeg lige at kommentere denne igen. Prøvede igår fra min mobil, men det drillede og så blev jeg lidt pigesur og tænkte, at så kunne det da også bare være ligemeget og vente, til jeg sad ved en pc :)

Dejlige ringe, som du nok skal få brugt på nogle skønne albums.

Altid spændende med en køretur ud over det ganske land. Gad vide, hvor meget I fik shoppet i Outletten ;)

Lise sagde ...

Dejligt at du kunne bruge ringene...jeg var spændt på om det var skraldergave:-))))
Outlet i Ringsted lyder som et sted det er farligt at komme ( for tegnedrengen) :-))))))))
Knus Lise