torsdag den 5. december 2013

5. December

Se lige enggang...det er ikke kun mig som tænker fremad til vores næste convention;-)
Idag har jeg fået denne kop/flaske holder klemme, lige til at montere på bordet så man husker at få noget at drikke når man arbejder med alt det papir;-)

Tak for det Lise:-)


Ja så kommer der jo storm vejr igen idag...æv..
Jeg håber ikke det bliver så slemt, men pas god på jer selv derude.
Rigtig god torsdag til alle...jeg har weekend når jeg kommer fra job i eftermiddag:-)

9 kommentarer:

Annette / aka sagde ...

Godt at være klar.....haha. Det er en rigtig fin ting, som der er helt klart er brug for med al den tørre støvede luft med al vores papir.

God dag til dig derude på landet - sikkert i blæsevejr.
Og rigtig god lang weekend. Luksus.
Savnede dig i aftes...

Lone Thyme Ørnstrup sagde ...

Dejligt at være lidt på forkant.

Det lyder da lækkert med weekend i eftermiddag, mon der så bliver tid til lidt scrap ;)

Grete sagde ...

God idé med en kopholder!

Det blæse vejr kommer noget ubelejligt, jeg har lovet barnebarnet en tøse-jule-hygge tur til Ålborg i eftermiddag, håber ikke jeg må skuffe hende.
Skønt med en lang weekend i sigte.

God dag til dig.

Lise sagde ...

Ja jeg må jo passe på at du ikke dehydrerer, når vi scrapper:-))) Jeg er meget glad for min egen:-))
Pas du også på dig selv derude i vejret og nyd din forlængede weekend:-)))
Knus Lise

kortmager sagde ...

Det var da en rigtig praktis gave du fik i dag :-)

Dorthe sagde ...

Men for at bruge kop/flaskeholderen ... skal man så ikke også være på sin plads? hehe... :D
Lækker og smart gave er det ihvertfald!

Karina Beck sagde ...

Sikken en dejlig gave! Sådan en burde vi alle have ; )

Dorit sagde ...

Go' idé, man bliver lidt tør i munden af alt det papir- og dimsestøv !
Har været på job fra 7.30 til 17, men kom hjem i god behold, hvilket ikke alle kolleger gjorde, da broerne til Tåsinge/Langeland lukkede allerede til middag.

Gitte sagde ...

Det var da en kanon god gaveide til en scrapper. ;o)