fredag den 11. marts 2011

Mens jeg venter......

Ja jeg er klar og venter på at Bente kommer og henter mig. Jeg glæder mig som et lille barn til idag og i morgen. Convention i Middelfart er lige rundt om hjørnet, tasken står på trappen sammen med alt det løse. Sidst jeg var til convention tog jeg lidt stemnings billeder og fik lavet et mini album som minde derfra.
Her er forsiden

Mette og jeg

Bente og Dorte som kæmpede med luft madrassen:-) Denne gang sover vi på comwell det bliver fedt, glæder mig allerede til morgenmaden i morgen;-)

Hvis ikke vi ses til convention må du ha en god weekend.

2 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Sikken en god ide at lave et mini album af sidste crop! Flot!
I må have en rigtig god weekend.

Dorit sagde ...

Ja, superidé med det minialbum... vi ses lige om ca. 10 timer !!