tirsdag den 22. marts 2011

Lille mig...

ja det er helt rigtigt, men dog nogle dage siden;-)
Fotoet her er taget tilbage i 1971 hvor jeg var ca 11 mdr.
Papiret er fra BILKA og Dream Street, jeg har brugt lidt TimHoltz , som jeg har sværtet, til overskriften er der brug guld thickers som har fået noget lyserød stickles, der er brugt bling, bånd og lidt blomster.
Her er lidt data...
og et close up af det skønne pynt.
Tak fordi du havde tid til at smutte forbi, læg gerne en kommentar så besøger jeg dig på din blog:-)
Rigtig god tirsdag.

3 kommentarer:

Annette / aka sagde ...

Det er et rigtig flot layout og så sødt i lyserøde nuancer.
Flot med det bling forneden.
Og så er det da et rigtig dejligt billede.
Kun en ting kan jeg ikke lide......Det minder mig om, at jeg kunne være mor til dig !! LOL.
(Mødte min mand i foråret 70) Heldigt det ikke kan ses på mig....ikke ? hmmm

Lise sagde ...

Neeej hvor er du sød. Det er et rigtig sødt LO og dejligt dekoreret. God tirsdag til dig. Knus Lise

Dorit sagde ...

Hvor er du bare en nuttet baby, og vi kan lige se din bissetand. Rigtig fint pyntet og fin-fin opsætning, fino med alt det lyserøde til en sød lille godte !