onsdag den 2. juni 2010

Scrap fra SAM

Så er der endelig nyt herfra. Tusind tak for en super weekend til alle som jeg mødte til SAM. Det var jo som altid helt fantastisk:-) En ting er bare....jeg er stadig sååå træt efter den lange weekend. Det ville være godt hvis de kunne lave det fredag og lørdag, så har man søndag til 100% afslapning med familien.

Nå nok om det, jeg fik også lavet en del på SAM. Jeg afholdte to make and take for UnikScrap og to timer sad Stinne, Rikke og jeg i forhallen hvor vi rigtig fedtedemed Utee, beewax og twinklings mist, det var alt sammen super hyggeligt.

Jeg nåede ligeledes at lave 5 Loér, her er lige to.
Marts portræt af Rikke. Papiret er noget gl. fra websters pages og paper loft, sommerfugle punch fra MS, sommerfugle border punch fra MS, grungeboard fra Tim Holtz og thickers.
Marts portræt af Maja. Papiret er igen gl. fra websters pages og paper loft. Jeg lånte denne flotte QK font Blossom af Mette.Jeg lavede fonten dobbelt så det ligner der er skygge på, det er fedt og grungeboard fra Tim Holtz.
Der er nyt på UnikScrapBlog, tryk HER hvis du vil se mere.

Rigtig god onsdag aften.

1 kommentar:

Karina Beck sagde ...

Er du da vimmer mand, 5 LOer.
Og hvor er de flotte.
Det var hyggeligt, at hilse på dig igen.