søndag den 27. juni 2010

Rigtig skøn weekend

Ja det er hvad jeg har haft. Jeg har fået lavet en helt masse scrap, noget ser I her og så er der lidt til UnikScrapBlog. Jeg har været på besøg hos min svigerinde, gjort rent, haft gæster og være i haven...både for at luge men også for at ligge med næsen i sky:-)
Her kan du se et par fire etagers chokolade æsker som er bestilte.
Den store æske er lavet i papir fra Riddersholm og den lille er med noget papir fra panduro og en rest.
Her er den lille åben, pyntet med sommerfugle og retro blomster.
Her er den store åben, den er da virkelig lækker...er spændt på hvad modtageren siger:-)
Når man laver sådan en æske bliver der en del papir til rest og der har jeg så lavet 6 kort.
Her er den første som blev til et easel kort, jeg syntes de er så flotte...se lige samtidig min flotte silkepæon:-))
Her er tre kort i ca str. 10x15, alle pyntet med blomster, bling og sommerfugle.
Her er så de sidste to kort som måler ca 10x20 og 10x15, igen pyntet med blomster, bling, sommerfugle og stickles fra Ranger.

Håber alle har haft en super weekend og nydt det skønne vejr.

3 kommentarer:

Dorit sagde ...

Wauw, hvor er de sjove de æsker, er da vild med de skuffer, der er i... er der mon en opskrift et sted ??
Fedt med restekort, og de er liiiige i min farve !

Stinne sagde ...

Så fedt med de æsker i forskelligt papir . og alle de kort, Du er så aktiv - fedt fedt fedt.... Glæder mig til at se hvad du laver til den 1. KNUS

Tanja sagde ...

HOLD da op en masse ting du har nået denne weekend.... :o)
FLOTTE æsker og kort..
Scrapknuzz Tanja