tirsdag den 4. august 2009

SUPER UDSALG

Endelig et indlæg her fra mig...jeg holder ferie og det er skønt. Vi har været en tur på Cypern med mine forældre, min søster og hendes børn. Det var rigtig godt, skønt vejr, 58 grader den sidste dag hvor vi skulle hjem:-)

Her har vejret jo ikke ligefrem været det bedste, men idag dag var der shopping i Århus, og så kom det skønneste vejr.

Jeg har været på den bedste UDSALG man kan tænke sig.....uha det var skønt;-)

Panduro har bare super tilbud. Jeg har købt 50 stk. papir, clear stamps, bogstaver, foto hjørner i metal, scalloped blokke, alfabet papir blok og sværte. det hele som du kan se lige her fik jeg for kr. 351, jeg har sparet langt over kr. 1000:-)





Her er scalloped blokke, sværte, stempler, bodstaver og clipboard.



Her er 50 stk. papir, noget er dobbelt sidet:-)


Ja og lige til slut, da vi gik igennem Salling havde de et kæmpe udvalg af blade.......se lige hvad jeg fandt der. Nu tror jeg der skal hygges i sofaen med blade og en kop the.

Ha en super tirsdag aften.


2 kommentarer:

Pia sagde ...

wow så mange lækre udsalgs sager. Som svar på dit spørgsmål om pigen på mit kort, det er et stempel jeg har købt hos North Stars stamp i norge.

Tanja sagde ...

HOLD da fast en MASSE lækre ting du har fået købt, jeg er vildt misunderlig.... :o)
En masse lækre papirer og en masse andre fede ting...
Scrapknuzz Tanja