lørdag den 8. august 2009

En lille gave æske

Ja nu har jeg også prøvet at lave en lille gave æske. Æsken fik min svigermor som en kombineret tak for hjælpen og fødselsdags gave da vi havde været på Cypern. Hun passede Nikki og huset imens vi solede og nød varmen:-) Dagen hvor vi kom hjem havde hun så fødselsdag...vi blev vist snydt for festen...!!! men gav da en fin gave.

Hun fik en lækker parfume og et gavekort til 3,50 times massage og 100% forkælelse når hun om en uge rejser til Cypern.


Her er æsken set fra oven, med lidt blomster som pynt og tak (thickers) og tillykke (QK chopstick). Størrelsen på æsken er en chokolade æske jeg har tegnet efter og skåret ud i akvarel papir og derefter pyntet den med noget reste papir som jeg ikke lige husker hvor kommer fra.

Her kan du så se æsken fra siden...mine fine "ben" er knapper...dem hentede jeg faktisk hos svigermor for jeg havde ikke sådan nogle fine ben som nogle af jer har brugt...ja så måtte jeg jo igang med den kreative side:-)


Ha en super lørdag og tak fordi du kiggede forbi.


2 kommentarer:

Tanja sagde ...

Sikke en fin æske, med mange lækre detaljer og i rigtig sommerfarve... :o)
Fin ide´ med de knapfødder...
Scrapknuzz Tanja

Pia sagde ...

super fin æske med skønne detaljer og sikke lækkert indhold