lørdag den 15. november 2008

Lørdag´s hygge

Hold dog op...jeg sov til kl. 8.00, det ligner ikke mig:-)
Vi har nu nået en hel del alligevel, lige nu står stegen i ovnen, jeg surfer lidt og er igang med et LO fra Kroatien ferien i sommer. Venter på at min lille nevø kommer for at overnatte så der blir liv i huset.
Julekort med papir fra gemmeren, stempel tryk fra Stinne, lidt snefnug som er standset ud og til slut lidt sværte.



Papiret er fra UnikHobby, stempeltryk fra Stinne, pyntet med blomster, blonde og en "krølle" som er lavet på SILHOUETTEN.

Ha en dejlig lørdag, og tak fordi du kiggede forbi:-)

2 kommentarer:

Pia sagde ...

sikke nogle flotte kort

Gitte sagde ...

Det lyder som om du får en hyggelig weekend. :)
Dine kort er rigtig søde. Jeg kan godt lide at du laver dine julekort i andre farver. Det ser super godt ud.
Tak i ligemåde :)
Rigtig god weekend til dig og familien