lørdag den 29. november 2008

Bestillings kort

Så er bestillings kortet klar.
Her er forsiden hvor den lille "stjerne" sidder på månen. papiret er købt hos UnikHobby og hedder We R memory Keepers, stemplet har jeg fået fra søde Tanja, stjernerne er QK.


Jeg har pyntet lidt på indersiden af kortet,med lidt papir, stjerner og et stempel tryk som jeg syntes passer godt til dette kort. På den "bare" side skal der skrives på pc og så limes ind.


Centreret

Bagsiden er pyntet med lidt papir og et lille stempel tryk med navn.

Kortet skal bruges til en afskedsgave fra min lille gud søn til hans dagpleje mor. Nu begynder et nyt kapitel i livet.... Børnehave.

Ha en super lørdag, og tak fordi du kiggede forbi.


3 kommentarer:

Pia sagde ...

Hvor er det et fint kort og så flot du har pyntet det

Gitte sagde ...

Et flot kort med nogle søde detaljer på.Et sødt citat. :)
Det er noget lækkret papir.
Drengen på månen er bare så kær.
Du må forsat ha' en god lørdag aften.

troll13 sagde ...

Dejligt kort du har lavet, jeg er vild med din farvesammensætning. Flot pynt og opsætning.
Dejligt med citatet inde i kortet.
Rigtig god 1. advent