mandag den 25. august 2014

Så frygtelig længe siden....

Ja det har været en super dejlig sommer med masser af sol og total afslapning.
Jeg har dog fået lavet lidt som jeg vil prøve at vise over den næste tid;-)

Før sommerferien bestilte min kollega et sølvbryllups kort.
Det blev til dette kort, hvor jeg har brugt spellbinders, memory box og skønne blomster





Inde i kortet et lille digt og på modsatte side, plads til en personlig hilsen

Rigtig god mandag aften til dig, og tak fordi du kiggede forbi.

10 kommentarer:

Stinne sagde ...

Altid møg lækkert det du får "mixet" sammen
Tak for sidst.... Knus

Gitte sagde ...

Flot kort.:-)

Dorthe sagde ...

Hvor er det super fint!
Glæder mig til at se hvad du mere har lavet ;)
Ses lige pludselig.
Knus

Jytte sagde ...

Smukt kort til sølvbrudeparret. Lækkert og elegant. Glæder mig til at se mere :-)

Karina Beck sagde ...

Smukt og gennemført.

Jane sagde ...

Det er et rigtig flot kort med lækker deltaljer , dejlig farve kombination.

Kortblogger sagde ...

Helt vildt lækkert sølvbryllups kort.
Både på forsiden og ikke mindst inden i kortet.

Lisa Rasmussen sagde ...

Meget smukt og lækkert ;O))

Unknown sagde ...

Dejligt romantiskt og smukt. Parret bliver/blev med garanti glade for det.

Heidi sagde ...

Sikke et skønt kort.