onsdag den 18. september 2013

Tillykke til Milas...


Tænk engang det er nu et år siden at jeg blev "gammel moster" :-)
Som tiden dog bare går, alt for hurtigt....
Rikke syntes jeg skulle lave et mini album til Milas med billeder fra det første år, for som hun sagde:
" Mor, han har jo nok tøj og legetøj"
og ja det kan hun jo ha ganske ret i ;-)
Så jeg gik igang med at udvælge papir, finde billeder på FB og lave mini albummet helt fra bunden.
Jeg afprøvede Stinne´s vejledning til det kursus som hun afholdte hos Unik 1. September og her er hvad jeg fik ud af en masse lækkert papir, klistermærker, fotos og lidt kreativitet.
Bare lige en lille info....masser af billeder... 18 stk.
 Forsiden, med foto af gulklumpen, en dino og et tog.
 Tæt på dino
 Albummet med ringe og sider der kan trækkes ud
 Albummet fra siden

Resten af billederne taler for sig selv...














Jeg har 7 sider i mit album, de 3 er med en gemt side der trækkes ud i siden.
De sidste 4 sider er åben i toppen hvor jeg har sat en hjemmelavet tag ned.
For og bagside er lavet af en pap kasse.
Jeg har rigtig mange fotos i min mini, med hjælp fra Ravn kom der gang i selphy:-)

Lige nu er minien blevet afleveret, er spændt på hvad min niece siger.
Hvis du stadig er med, så vil jeg blive glad for din mening og kommentar.
Rigtig god onsdag aften.

20 kommentarer:

Gitte sagde ...

Super sødt mini-album.

Pia sagde ...

wow så lækkert album, søde farver og detaljer

morkaren sagde ...

Hvor er det kært, et rigtig drenge album, med farver og pynt der passer til en lille dreng. knus morkaren.

Lone Thyme Ørnstrup sagde ...

Rigtig lækkert album i skønne farver. Kan godt forstå, at det har vakt glæde hos modtagerne :)
Knus

Grete sagde ...

Hvor er det et lækkert minde om barnets første år, det kan de da kun blive glad for.
Super flot og gennemført, med masser af skønne detaljer, og lækkert, lækkert papir.

Louise sagde ...

Super lækkert album du har lavet. Og det papir er bare så fint, er faktisk selv ved at lave minialbum med det papir :) er sikker på modtageren af dit album bliver super glad.
God dag

Louise sagde ...

Super lækkert album du har lavet. Og det papir er bare så fint, er faktisk selv ved at lave minialbum med det papir :) er sikker på modtageren af dit album bliver super glad.
God dag

Dorthe sagde ...

Det er da en meget bedre gave end tøj og legetøj! Denne her vokser han da ikke fra - hihi.
Og hvor er det et fint album du har lavet!

Maryann Laursen sagde ...

Fantastisk flot album, du har lavet, og jeg er ret sikker på at både barnet og mor på sigt vil blive meget mere glad for den her gave en mere legetøj, er jeg ret sikker på. Virkelig flot lavet.

Skrapsak sagde ...

Fantastisk fint album. Jeg kan rigtig godt lide de farver du har valgt til det. Og det er rigtigt at børn ofte har meget legetøj og tøj, men et personligt album er noget helt særligt at få. Særlig når billederne er "hugget" fra facebook og ingen derfor ved noget på forhånd.

Karina Beck sagde ...

Sådan en gave er da også meget mere personlig! Flot lavet.

Charlotte Ravn sagde ...

Hvor er det bare fint og godt du fik gang i Selphyen. :)

Lisa Rasmussen sagde ...

Super, super lækkert album som gennem tiden helt sikkert vil blive fyldt med små fedtet børne fingre som flittigt vil bladre og studere de mange foto ;O))))))

Susanne Grundvad Jessen sagde ...

Hvor er det blevet fint med så mange fine fotoer og lækkert papir, der matcher. Dejlig gave, der nok skal bringe glæde.

Unknown sagde ...

Vidunderligt mini album. De er så hyggelige at lave, og jeg ved, at modtager bliver så glad for de albums af deres guldklumper. Det er helt unikt for dem, for ingen andre har et magen til.

Dortesjs sagde ...

jaaa tiden fiser afsted ;O)) super flot album og mange skønne fotos du har brugt. børn er nu herlige

Annette / aka sagde ...

Jeg ved det er et flot album, for jeg har set det IRL.
Tak fordi du var prøveklud, så de første fejl blev fanget - inden vi andre skulle i gang. LOL. Ideen med lommerne hvor der tipper kort ud er bare så fin.

Birgitte sagde ...

skøn album.... den kan kun vække glæde

Dorit sagde ...

Kanonflot album og i andre farver end vi ellers ser, men det passer jo fantastisk til en dreng. Sjovt billede det med hunden og drengen, der ligger på maven ved siden af hinanden :-)

Anonym sagde ...

Jeg er så glad for at have fået den gave af dig Linda. Jeg dig. Viser den til så mange som muligt. Den er rigtig godt lavet og når man tænker at der ikke kan være flere overreskler så dukker der lige et par ting mere opvi den og ja den er så flot og rigtig godt lavet. Den dag jeg skal have lavet sådan noget eller bare noget i stil med den så er du den jeg kontakter først den er så fedt lavet. Rigtig mange tak for den. Respekt til dig Linda Laugesen

Hilsen Charlie grud Grünzig