torsdag den 16. maj 2013

Barsels visit....


Nu kan jeg endelig vise et af de kort jeg fik lavet på SAM.....
for modtageren følger nemlig med her på siden;-)
Et baby kort til mine kollegaer Louise og Jonny.
Søndag morgen d. 21/4 fik jeg en sms at nu var Freja endelig kommet til verden...super heldigt for mig...dagen i forvejen havde jeg brugt tid på at lave netop dette kort til denne anledning.
Papiret er fra panduro, noget jeg fik hos Stinne, tak for det søde.
 Forsiden af kortet
 Lidt tæt på elefanten 
 blomster pynten
 Inde i kortet er der lavet plads til penge bag spellbinders. 
Den lille tag er der skrevet vægt og længde på.
Bagsiden med  personlig stempel.
Med til kortet og pengene følger også denne ble lagkage :-)
Er spændt på hvad de siger...lige nu er Marianne, Lisette og jeg på barsels besøg og jeg glæder mig så meget til at se sådan en lille prinsesse:-)

God eftermiddag og aften til alle.
Tak for jeres kommentarer.

2 kommentarer:

Lise sagde ...

Wauw for et sødt kort og en skøn ble-lagkage:-))) Er det en elefant der sidder på toppen????
God aften til dig:-)))
Knus Lise

Annette / aka sagde ...

Hvor er det et sødt kort og din blekage er jo bare sjov og flot.
God pinse herfra.