søndag den 28. april 2013

Konfirmation

Ja så er fætter Frederik blevet konfirmeret...
Jeg har lavet lidt kort til ham i dagens anledning.
Dette kort kommer fra mormor, med foto af konfirmanten, sammen med hans pc, derfor lidt metal:-)
 Her er vi lidt tættere på...
 Inde i kortet er der plads til penge og en hilsen
 bagsiden af kortet.
 Dette kort er fra faster og onkel
 og til slut kortet fra os :-)
Håber alle har haft en fantastisk dag.
Jeg glæder mig til at vise billeder fra dagen i albummet jeg har lavet...
God søndag aften


6 kommentarer:

morkaren sagde ...

Skønne kort, jeg kan især godt lide det, med det gamle soldaterbilled. knus morkaren.

Lone Thyme Ørnstrup sagde ...

Flotte kort - og hvor jeg dog glæder mig til at se albummet :)

Gitte sagde ...

Skønne kort begge to.

Lise sagde ...

Super lækre kort i både dette indlæg og det forrige...de er bare skønne:-))
Vi ses.
Knus Lise

Gitte sagde ...

Kanon flotte kort du har lavet til konfirmanden. :) Kan rigtig godt lide at du har sat et billede af konfirmanden uden på det kort fra hans mormor. :)
Du må ha' en rigtig dejlig dag
Knus

Stinne sagde ...

Skønne kort du har lavet;)