mandag den 22. oktober 2012

Flere skønne gaver

Ja i løbet af igår kom der sååå mange smsér, bunke af hilsner på facebook og dejlige hilsner her på bloggen, tusind tak til alle som huskede mig:-)))

 Rikke havde denne pakke til mig ved morgenbordet. En cardican og et lækkert cover til min Iphone, det blev jeg rigtig glad for.
 Min dejlige scrappe veninde Tina kom forbi med denne gave og kort. Jeg vil lige sige at min underkæbe lå på køkkenbordet da jeg pakkede ud....det er simpelt hen så : stort, fedt, kæmpe, lækkert...ja jeg kunne sikkert blive ved.
Tusind tak min søde, alt for meget;-)
Prøv lige at klik på TINA, så kan du også se hun idag har fået blog:-))
Her er det flotte kort som fulgte med gaven.

Af Allan fik jeg kr. 1000,00 som helt sikkert skal "fyres af" hos UnikScrap:-))
Han var ikke vild med at skulle køre derud...jeg viste jo bedre selv hvad jeg mangler....(han syntes så bestemt ikke jeg mangler MS punch) Mystisk???

Tusind tak for hilsnerne endnu engang og tak fordi du kiggede forbi.
Ha en dejlig mandag aften.

4 kommentarer:

lam sagde ...

Tillykke med fødselsdagen i går og sikken et flot kort

Jytte sagde ...

Hej Linda!

Wauw for et smukt kort!!

1000 tak for din kommentar på min blog. Det skønne motiv på mit julekort (og på mange af dem, jeg laver) er herfra:

http://www.etsy.com/listing/96763826/christmas-greeting-digital-collage-sheet?ga_search_query=christmas

Hun har de skønneste digitale motiver - og jeg kan kun varmt anbefale dem.

Annette / aka sagde ...

Skønne ting du har fået.
Og så penge til scrap oveni. Heldige asen....
Tilgiv Allan. Mænd har ikke forstand på MSpuncher. De fatter ikke glæden ved at eje sådan en sag - eller andet scrap for den sags skyld....haha. Men så kan de noget andet.... Han ved i hvert tilfælde, hvordan han kan glæde sin kone.
Ha en dejlig dag. Jeg kigger i postkassen senere - efter tandlægebesøget.

Grete sagde ...

Hvor er det nogle skønne gaver du har fået. Kan da ikke forstå at Allan synes du ikke mangler MS punch, gør man ikke altid det ?? :-D