søndag den 2. oktober 2011

Åh nej, det sket så bare Æ det her.....

Jo det skete bare....igår efter en skøn convention i Middelfart låste jeg mine bil nøgler inde i bagagerummet!!!!!!!!!!!!
Ja så er det altså bare fedt at man kender en masse søde scrappere, Annette fik sin søster til at sætte mig af i Vejle hvor min søde mor så kom og hentede mig. Efter en rejemad og et glas hvisvin kørte vi tilbage til Middelfart og hentede min ensomme bil på p-pladsen....uha I kan tro jeg allerede har hørt rigtig meget for det....og det vil jeg sikkert i længe:-)
Allan sagde:" næste gang er det nok på sjælland du gør det, så kan det altså ikke betale sig du kører hjem, så sender jeg bare nøglen":-)
Jeg fik lavet dette Lo i weekenden og begyndt på et mere.
Billederne er fra konfirmationen, hvor vi efter kirken var en tur ved Hampen Sø og tog billeder af familien.

Her er hele Loét som også var med i konkurrencen...jeg vandt dog ikke;-)
Lidt "close up" af pynt
og lidt mere pynt.
På vej til convention i fredags var jeg lige en tur forbi Bitte Sko og købte denne lille korte støvle. Jeg havde dem på hele fredag og hele lørdag, de er fede og prisen rimelig kr. 400 mærket er JENA
Rigtig god søndag til jer alle, jeg skal ha ryddet op på mit scrappe værelse, jeg købte en papir reol som skal sættes på plads og fyldes op:-)
Tusind tak til alle jer som var med til at gøre denne convention til en skøn tur, jeg glæder mig som altid til næste gang vi skal til scrap.

Solskins hilsner

11 kommentarer:

Dorit sagde ...

Hej Linda, og hvor var du i går, jeg så dig slet ik', men selvfølgelig, jeg kom først ca. 09.30 og skulle på kursus til 12.30, og efter lidt shopping tog jeg hjem ved 15.30-tiden. Jeg ville have taget det der blad med, som du gerne ville se, men jeg kunne ikke finde det, ting har det med at blive væk her i huset...
Vi ses en anden gang.
Utrolig flot LO du har lavet, det er nogle kønne farver sammen, og opsætningen er jo helt i vinkel.

Karina Beck sagde ...

Kanonflot layout, du har lavet. Dejlige farver og detaljer.
Godt at der var en løsnig på bilproblemet!! ; )

Charlie sagde ...

SKØN intro til din ØV-afslutning på en dejlig dag. Beklager vi ikke kunne hjælpe dig - så var du jo endt på Sjælland - men godt at min søde scraptvilling kunne arrangere en løsning.

Pia sagde ...

kæmpe lækkert layout med fine detaljer, flot opsætning og de støvler er sååååå flotte

Linda sagde ...

Aii hvor træls på godt jysk :-) Godt du fik bilen med hjem, selv om man gerne vil hjem og slappe af efter sådan en dejlig dag. Super flot Lo du har lavet Linda. Og tak for sidst forresten :-)

Annette / aka sagde ...

Ja, sådan går det når man ikke tænker sig om...haha. Det var en lidt træls afslutning på dagen, men så fik du jo en ekstra køretur.
Godt en anden en kunne tænke for dig.haha.
Superflot konfirmationslayout. Flot opsætning, flot baggrund, flotte farver sat sammen - og skøn cluster..uhm...

Sarah sagde ...

Ej hvor uheldigt med bilnøglerne! Nå ja det var da i det mindste ikke på Sjælland du gjorde det. Godt du kom hjem alligevel.
Layoutet er så fint.
Hav en god dag.

Lise sagde ...

Hvor uheldig kan man være. Skal du ikke have en nøglesnor, så du kan have nøglerne hængende om halsen :-))))) jeg har da et par stykker som du kan overtage:-)))) 1000 tak for sidst. Det var en super hyggelig convention, og jeg glæder mig også allerede til næste gang. Vi ses. Knus Lise

Grete sagde ...

Neeej hvor surt med dine bilnøgler, synd vi var kørt, ellers kunne du ha' kommet med helt hjem.
Tusind tak for en aldeles dejlig weekend, det var som altid skønt med hyggeligt samvær.
Super flot LO du fik lavet til konkurrencen, kan ikke forstå at du ikke fik præmie for den.

Lone Thyme Ørnstrup sagde ...

For pokker Linda!!! Du skal da have dig en ordentlig scrap-bil (læs stationcar). Så vil sådan noget ikke ske ;)
Også tak herfra for en super convention - det var skønt at prøve og jeg glæder mig allerede til de mange kommende :)

Gitte sagde ...

Hej Linda.

Det var s.. da en uheldig afslutning på en fantastisk hyggelig weekend, glæder mig allerede til vi skal være sammen igen.
Godt du fik løst problemet så du kunne komme hjem til forkælelse, bare ærgeligt i skulle afsted igen :-))))))
Super LO du fik lavet, fantastiske farver og så en jeg sku misundelig på de støvler de er bare for fede.
mange knus Gitte