tirsdag den 13. september 2011

Se lige de "hængepartier"

Ja her er lidt af det som blev færdigt i søndags.
Jeg har haft en del rester af Maja design, helt tilbage fra konfirmationen og nu er der lavet endnu en stak kort.

Et ganske enkelt kort med en punched kant, en stor blomst, tre sommerfugle og et tillykke med dagen...mere enkelt kan det vist ikke blive;-)
Her har jeg brugt lidt "grønt", nogle bær, en blomst og en stor sommerfugl, de er så flotte IRL.
og så lige til slut....Hovedretten... jeg har igen brugt Maja Design, en punshed kant, blonde, sommerfugle fra MS og glossy på brombæréne
Jeg har også kommet lidt knapper på , men syntes at det her var den lækre mad som skulle vises...som Maja sagde da hun så den:" øj jeg får sådan en lyst til det mad, kan vi ikke ringe til Helle og sige hun skal komme og lave det igen" :-))))) ja det var super MUMS

Ha en dejlig tirsdag aften, jeg er på vej til forældremøde...ville hellere ha været i scrap club

4 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Det mad ser sørme også godt ud! Og super flot præsenteret her på dit layout.

Pia sagde ...

super flotte kort i dejlige farver og wow sikke et layout

Lise sagde ...

Super flotte kort og LO. Det var godt at du fik det færdigt, for det er da bare blevet rigtig flot. kl. er 11.30 og min mave knurrer når jeg ser på alt det lækre mad :-))

Gitte sagde ...

Super flotte kort i en lækker farve.
Mums det mad ser godt nok lækkert ud, bliver helt sulten igen.;O)Et lækkert LO. Vild med farverne.:)
Du må ha' en skøn uge
Knus