søndag den 26. juni 2011

18 år HURRA...

Et stort tillykke til min niece som blev 18 år i fredags.

Vi skulle jo lige ha Maja hentet hjem fra efterskolen så vi kom da hele festen var i vældig godt humør;-)

Dette kort lavede jeg for mine forældre. Papiret er noget jeg fik i julegave fra Mette, så har jeg brugt lidt forskelligt som lå på bordet:-)


Tanja kom forbi med min bestilling på den ovale og scallop fra StampingUp, så den blev lige afprøvet her.

Kortet fra os var tøse papir og en fed rød bil... Jannie ønskede kun penge til hjælp til kørekort...Jeg lavede så et lille et til hende og ønsker held og lykke med det.


"close up "

ha en dejlig søndag, vi skal til studenter fest, se kortet her i morgen.


4 kommentarer:

Lise sagde ...

Super lækre kort du har lavet med mange rigtig fede detaljer. Den TH bil er en rigtig god investering :-))). God søndag. Knus Lise

Grete sagde ...

Rigtig fint kort, med masser af gode detaljer. Altid et hit at forbi din blogg, man bliver så dejlig inspireret.
Knus Grete

Karina Beck sagde ...

Hvor er det nogle flotte kort i friske farver.
God søndag aften.

Lone sagde ...

Flotte kort,lige i øjet til anledningen.