søndag den 4. april 2010

Et herre kort og...

Ja så er der nyt herfra, jeg har ikke lavet det helt store her i påsken men det er da blevet til nogle bestillingskort, her ser I det ene.

Papiret er fra restekassen, det er pyntet med metal ting fra Tim Holst, uret har jeg sat på 25 min. i 17...det skal så stå for 75 ÅR.

Jeg har fået dette lækre glas af Hanne http://skolebakken.blogspot.com/ som jeg har pyntet i lilla farver og herefter har jeg kommet to ps. fyrfads lys i, regner med den skal bruges som værtindegave engang:-)
Ha en super god søndag, tak for de skønne kommentarer...de lunder.




9 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Rålækkert herrekort! Det ur er det en ny Tim Holtz ting?

Nikolette sagde ...

Lækkert!
..og jeg håber også at Heidi finder en plads til dig GG

Jette / ma11edina sagde ...

Sejt herrekort, smart med ur-viserne :D
Skøn krukke du har pyntet, den kan da kun vække glæde.

Benita sagde ...

Ufatterligt lækkert mandekort. Det er du sgu god til!

Pia sagde ...

kanon rålækker mandekort med super detaljer også et sødt pyntet glas. Du må have en fortsat god påske.

Hanne Højmark sagde ...

Flot kort....det er du altså god til :o)
Og sikke et fingt glas ;o) Jeg har bedt om flere, for dem kan vi da vist godt bruge :oD

troll13 sagde ...

WOW for et lækkert herrekort du har lavet, lækker måde du har brugt uret på ;o))))
Og lækkert som du har pyntet krukken :o)

Og en lille tilståelse...
Jeg har lige pakket et brev til dig med et tandhjul... jeg havde helt glemt det, undskyld.
Så snu skal det nok "ryge" afsted med alt hvad posvæsenet kan ;o)))

Håber du nyder resten af påsken ;o)
Knus

Grete sagde ...

Wauw... super flot herre kort, jeg synes det kan være lidt svært med herre kort, men det har du da bare lige svaret på.
Håber du har haft en god påske.

Hav sagde ...

Et rigtig lækkert kort - og lige i min stil..