lørdag den 24. oktober 2009

Mange kort

Her har der været gang i kort fremstillingen. Jeg fik det flotteste kinesiske papir i PIF gave af http://homemadeby-stinne.blogspot.com/ og jeg har brugt en masse af det til kort. her er lige 12 kort til kassen, dejligt med lidt i den:-) De fleste af kortene er efter en skitse som jeg fandt hos http://karinabeck.blogspot.com/. Jeg har så valgt at sætte et stempel tryk på mine og de er alle farvelagt med H2O farverne. Jeg har ligeledes brugt: blomster, tråd, stempeltryk, QK alfabeter, glimmer og "diamanter".

Det er også blevet til et LO fra sommerferien. hver aften var der underholdning i LIME bar og her er det "ABBA" som synger. Jeg har brugt papir fra MME, blomster fra prima, say it in crystals, noget "hessian" og QK Holiday.

I onsdags havde jeg fødselsdag. Jeg fik denne super dejlige regnfrakke til min TOTE. Jeg havde for sjov spurgt min svigermor for noget tid siden om hun kunne hjælpe mig med at sy sådan en, jeg havde egentlig glemt det igen, men det havde hun ikke:-) Allan gav mig penge til en XXL Big så på tirsdag skal jeg til http://www.unikscrap.dk/ og købe sådan en, det bli´r bare så godt....jeg rejser til SAM på fredag så jeg må jo have noget til alle sagerne;-)

Kan du have en dejlig lørdag aften, husk...vi skal stille uret tilbage:-)



3 kommentarer:

Pia sagde ...

tillykke med fødselsdagen i onsdags og sikke flotte kort du har lavet

troll13 sagde ...

Uhhhh forsinket tillykke med fødselsdagen, håber at du havde en god dag.
Og sikke mange fantastiske kort du har lavet.
Jeg er da vild med din tote "overfrakke" den er da smart.
Vi ses jo snart ;o))))

Unknown sagde ...

Et lidt forsinket tillykke med fodseldagen....her fra Brasilien :o) Super at du nu kan faa din xxl ;0)