mandag den 22. juni 2009

Endnu en papegøje...

eller to??? Ja Allan og jeg blev også fotograferet med papegøjen, den var nu helt ok. Jeg boede i 87-88 i Dallas, Texas sammen med sådan en fyr, de kan godt skrappe en del op, de nærmest skriger. Meget snak sagelig og vil bestemt gerne ud af buret.

Jeg har igen brugt sort/hvid papir fra Panduro, turkise thickers og swirls som jeg selv har lavet.



Jeg fik lige en mail fra Mette, hun syntes ikke rigtig der var gang i hendes PIF indlæg, det syntes jeg da er en skam, der er godt nok også kun TO i min, men mon ikke den sidste finder vej???

Jeg syntes jo det var en super idé, vi er jo som regel alle med på de forskellige blog candy som er, så hvorfor ikke være med på denne leg????????

Mangler du lidt inspiration til nogle fede kort og flotte LOér så smut lige forbi



Ha en super mandag aften, tror jeg smutter på sofaen og ser den dvd.


2 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Flot layout du har lavet.

Pia sagde ...

det er et super skønt layout i dejlige farver