søndag den 10. maj 2009

Gorilla...

Ja så fik jeg lavet et Lo til Cypern mappen fra 2008.
Her er det "drengene" som leger gorillaer og ser
hvem der kan holde sig længst tid i armene.
De havde det vældig sjovt:-)
Papiret er fra BG og hedder Stella Ruby,
samt fra BILKA. Gorillaen er skåret ud på silhouetten.
Skriften er QK Chopstick
og mit nye Journal, den er jeg super glad for.


Ud af resterne fik jeg lavet to kort, det første
har jeg brugt et magnolia stmpel tryk på.
Der er pyntet med blomster fra essentials 3,
lidt blade, bølgepap og nogle ½ perler.


Det sidste kort har jeg brugt en stjerne die, knapper,
scrappers floss og lidt bånd. Bogstaverne er nogle
fra panduro.

Det var så lige lidt søndags morgen hygge.
Maja rejser idag til Norge med klassen så vi har
været oppe siden kl. 5:-)
Ha en rigtig god mor´s dag.



2 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Dejligt humoristisk layout. Flot sat op. Og flotte kort.
God søndag til dig.

Pia sagde ...

super flot layout og minder mig om 100 billeder fra vores egyptenstur som ikke er scrappet, et layout er færdig. Du må have en rigtig god tur.