lørdag den 11. april 2009

Den her må I bare se

Lige først....bestemt ikke det bedste opload billede men
I skal bare lige se den her.
Jeg er jo i fuld gang med feriealbummet fra
CYPERN sep. 2008.
Billederne af ungerne som spiller
mini golf skulle jo også scrappes, syntes så bare
lige at der manglede noget.......
TUSIND TAK RIKKE;-)
Du har simpelthen sat prikken på dette LO.
Min Rikke bli´r helt "vild" når hun
ser i albummet i morgen.

Papiret som jeg har brugt er fra BILKA. Jeg har træer og stort græs fra
silhouetten. Paddehattene og de små stk. græs er QK.
Ha en super forsat påske.


Tak fordi du kiggede forbi.





8 kommentarer:

Connie sagde ...

Dejligt LO, er vild med din blæksprut.

Pia sagde ...

Super skønt layout, ser godt ud med alle de PP du har brugt, lækre farver og skønne billeder

troll13 sagde ...

Skønt LO, du har lavet, skønne farver.
Super at du kunne bruge min blæksprutte ;o)))

Karina Beck sagde ...

Superflot layout, du har lavet.
God påske til dig.

Gitte sagde ...

Sikke nogle skønne LO's du har lavet.Det er nogle super lækre detaljer. Vild med den sprutte. :)
Kortene er utrolig flotte.
Du må forsat ha' en rigtig god påske.

Jeannette Lauridsen sagde ...

Den er da bare for sød den blæksprutte. Passer godt til LO'et.
Sikke en masse skønne ting den silhoette kan.
Knus fra Jeannette

Karina Beck sagde ...

Hej igen.
Ja mine tusser er rigtig gode at male med. Men jeg vil gerne lære teknikker, så der kommer dybde i. Så jeg skal i gang med at lede på nettet! God weekend til dig ; )

Mette sagde ...

wouw hvor er det bare flot.