fredag den 3. oktober 2008

FØDSELSDAGS KORT

Jeg har været rigtig kreativ, og det tog lang tid.Dette kort har jeg fundet inspiration til et eller andet sted på nettet....

Jeg syntes den var rigtig god når man skal give en penge gave, sjov og anderledes.


Billetterne her på forsiden har jeg selv lavet. Skrevet en tekst og printet dem ud på farvet karton som jeg så har sværtet.


Teksten inde i kortet har jeg skrevet og printet på min pc. Herefter har jeg klippet et stykke papir til som jeg har klistret på den printede tekst og så kørt den igennem kopi maskinen igen.


Her er så meningen at penge sedlerne skal rulles og kommes ind i de små rør.


Bagsiden af kortet med et lille stempel og mit navn.

Tak fordi I kiggede forbi, ha en god weekend:-)



3 kommentarer:

troll13 sagde ...

Det er da et skønt pengekort du har lavet, super smart.

Anonym sagde ...

Hvor er det bare et super flot kort. en rigtig god ide til og måde hvorpå man kan give penge på en kreativ måde.
Det er et smukt papirvalg og du har bare lavet det så flot.

Tanja sagde ...

WOW hvor er det bare kanon flot kort... :o)

Scrapknuzz Tanja